|
Racing Stalowa Team Racing Stalowa Team
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kordziu
KLUBOWICZ
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RST
|
Wysłany: Wto 12:52, 27 Lut 2007 Temat postu: Filtr paliwa |
|
|
Moze glupie pytanie ale mowie szczerze, ze za bardzo nie znam sie na silnikach a jesli juz to raczej w teorii...
Wiec dla tych, ktorzy sie znaja mysle proste pytanie, a mianowicie czy w kazdym samochodzie jest filtr paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Combo
KLUBOWICZ
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wody
|
Wysłany: Wto 13:13, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
W kazdym jest mysle ze nawet w żuku montowali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kordziu
KLUBOWICZ
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RST
|
Wysłany: Wto 13:21, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
W takim razie kiedy wymieniac taki filtr i w jaki sposob mozna stwierdzic jego zuzycie/pogorszenie jakosci filtracji/zmiejszona przepustowosc ?? Pytam, bo zakupilem niedawno autko i nie wiem czy jest sens wymiany tego filtra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rzeszowiak
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RST
|
Wysłany: Wto 14:51, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
W samochodach osobowych filtr paliwa to najczęściej metalowa puszka, którą wymienia się w całości. Tak jest we wszystkich filtrach do benzyny i w coraz większej ilości również w dieslach, zwłaszcza tych najnowszych. W starszych silnikach wysokoprężnych są jeszcze filtry, w których wymienia się sam papierowy wkład i wówczas koszt wymiany jest najniższy.
Przebiegi po jakich wymienia się filtr paliwa są bardzo różne i wahają się od 30 do 120 tys. km. Jednak górnej granicy nie powinniśmy się sztywno trzymać i jeśli po kilku latach eksploatacji samochód nie ma takiego przebiegu, to i tak powinniśmy wymienić filtr.
W silnikach wysokoprężnych wskazana jest wymiana przed każdym sezonem zimowym, nawet gdy nie wynika to z przebiegu.
Filtr paliwa ma ogromne znaczenie dla trwałości układu wtryskowego, więc nie wolno zapominać o jego systematycznej wymianie. Do większości samochodów filtry kosztują poniżej 50 zł, a wymiana jest tak prosta, że można ją wykonać samemu.
Myśle że co 40 tys można by go wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|